رشد محسوس بورس در یازدهمین روز اردیبهشت

طی معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس روندی پرنوسان داشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات تا رقم دو میلیون و ۴۸۸ هزار واحد افزایش یافت اما ناگهان تا دو میلیون و ۴۷۱ هزار واحد سقوط کرد و در ادامه معاملات صعودی کم جان داشت.

رشد محسوس بورس در یازدهمین روز اردیبهشت

به گزارش مملکت آنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۱۲۹۹ واحد افزایش رقم دو میلیون و ۴۸۰ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۴۳۵ واحد افزایش یافت و به رقم ۸۲۴ هزار و ۹۶۲ واحد رسید.

در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۵۹ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز ۶۰ درصد از نمادهای بورسی مثبت و ۴۰ درصد از این نمادها منفی بودند که از میان آنها صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

ورود فرابورس به کانال ۳۱ هزار واحد

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۹۱ واحد افزایش وارد کانال ۳۱ هزار واحد شد و رقم ۳۱ هزار و ۱۴۵ واحد را ثبت کرد در این بازار ۶۰۵ هزار معامله به ارزش ۲۴۶۰ میلیارد ریال انجام شد.

۷۱ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۲۹ درصد منفی بودند که از میان آنها سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر