یه موبایل نسل اول آیفون به قیمت ۵۰ هزار دلار به فروش رفت

یک آیفون نسل اول که تاکنون جعبه آن باز نشده قرار است در یک حراجی، دست‌کم به مبلغ ۵۰ هزار دلار (حدود ٢.٢ میلیارد تومان)به فروش برسد.

یه موبایل نسل اول آیفون به قیمت ۵۰ هزار دلار به فروش رفت

به گزارش مملکت آنلاین، یک گوشی نسل اول آیفون ۲۰۰۷ (اولین نسخه تلفن همراه شرکت اپل) در روز پنجشنبه به قیمت بیش از ۵۰۰۰۰ دلار به فروش خواهدرفت.

به گزارش بیزینس اینسایدر، این گوشی که دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، به عنوان هدیه به کارن گرین در زمان استخدام جدید به او داده شد اما گرین بدلیل داشتن یک موبایل دیگر و عدم سازگاری آیفون با شبکه تلفن همراه او، گرین آنرا در یک قفسه نگه داشت.

در ماه اکتبر، گرین شنید که نسل اول آیفون از سال ۲۰۰۷ به قیمت ۳۹۳۳۹.۶۰ دلار فروخته شده است.

هنرمند خالکوبی آرایشی با LCG Auctions تماس گرفت، خانه حراجی که فروش را انجام داد و خود را غرق در غرق شدن صاحبان آیفون های قدیمی دید.

مارک مونترو، بنیانگذار حراج LCG، به Business Insider گفت: «ما از همه تماس گرفتیم، اما ۹۹ درصد از آنها تماس مشابهی نداشتند. اما کارن یک قطعه واقعا منحصر به فرد با داستانی عالی پشت آن داشت.

وی افزود: "این تکان دهنده بود، زیرا ما خیلی چیزها را به هم ریخته بودیم."

LCG Auctions تخمین قیمتی را از "۵۰۰۰۰ دلار به بالا" روی این تلفن اعلام کرده است. این حراج روز پنجشنبه افتتاح می شود و در ۱۹ فوریه به پایان می رسد.

نسل اول آیفون با ۴ گیگابایت حافظه با قیمت ۴۹۹ دلار یا ۸ گیگابایت با قیمت ۵۹۹ دلار در دسترس بود.

گاردین در آن زمان گزارش داد: «این گوشی با صفحه لمسی دسترسی به اینترنت و موسیقی iPod را با دوربین دیجیتال داخلی ۲ مگاپیکسلی و ویژگی‌های پخش ویدیو ترکیب می‌کند.

در دهه پس از عرضه، اپل ۱.۲ میلیارد آیفون فروخت و بر بازار گوشی‌های هوشمند تسلط یافت.

در سال ۲۰۱۹، گرین در برنامه تلویزیونی Doctor & the Diva ظاهر شد، جایی که لوری وردرام، ارزیابی کننده عتیقه جات، آیفون او را ۵۰۰۰ دلار ارزیابی کرد.

قیمت از آن زمان افزایش یافته است. گرین گفت که تصمیم گرفته برای حمایت از استودیوی خالکوبی آرایشی نوپای خود در نیوجرسی، آیفون را بفروشد.

گرین به بیزینس اینسایدر گفت: «اگر می‌توانستم ۱۰ سال دیگر تلفن را متوقف کنم، احتمالاً این کار را می‌کردم. "تنها دلیلی که من آن تلفن را می فروشم این است که باید از این تجارت حمایت کنم."

انتهای پیام/

منبع: گاردین

ارسال نظر