۱۶ شهریور، آیفون ۱۴ معرفی خواهدشد

مراسم معرفی سری آیفون ۱۴ در تاریخ ۱۶ شهریور برگزار می‌شود.

۱۶ شهریور، آیفون ۱۴ معرفی خواهدشد

به گزارش مملکت آنلاین، بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود به نقل از منابع آگاه مدعی شده که اپل در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) مراسم رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ را برگزار می‌کند.

همچنین پیش فروش گوشی‌های جدید اپل از تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) آغاز می‌شود و اولین سفارش‌ها در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارند ولی مدل‌های پرو با تغییرات قابل توجهی راهی بازار می‌شوند. از بین این تغییرات می‌توانیم به استفاده از دوربین‌های بسیار بهتر، بهره‌گیری از نمایشگر حفره‌دار، چیپست A16 و دیگر موارد اشاره کنیم.

همانطور که احتمالا می‌دانید، این خانواده از ۴ مدل تشکیل شده است. به طور مشخص با آیفون ۱۴ مبتنی بر نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی و در نهایت آیفون ۱۴ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی روبرو خواهیم شد. با توجه به فروش پایین آیفون ۱۲ و ۱۳ مینی، اپل تصمیم گرفته مدل مینی را به طور کامل کنار بگذارد و دیگر خبری از مدل جدید این گوشی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر