اپل، آپدیت جدید iOS را برای برطرف کردن برخی ایرادات و امکانات جدید منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 16.2 و iPad OS 16.2 را با بهبودها و تغییرات متعدد منتشر کرد.

اپل، آپدیت جدید iOS را برای برطرف کردن برخی ایرادات و امکانات جدید منتشر کرد

به گزارش مملکت آنلاین، اپل نسخه‌ی ۱۶٫۲ سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS را با امکانات جدید و بهبودهای مختلف مثل، تغییرات نمایشگر همیشه‌روشن، بهبودهای امنیتی، پشتیبانی از مانیتورهای اکسترنال، برنامه‌ی Music Sing و موارد دیگر منتشر کرد.

اپل سال ۲۰۲۲ را با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ برای محصولات سخت‌افزاری خود به‌پایان می‌رساند. این شرکت اکنون iOS 16.2 را منتشر کرده است که شامل گزینه‌ی جدیدی برای حفاظت پیشرفته از داده‌ها است و رمزنگاری سرتاسری را روی اطلاعات آی‌کلاد کاربران ازجمله نسخه‌ی پشتیبان دستگاه، محتوای پیام‌ها، یادداشت‌ها و عکس‌ها به‌ارمغان می‌آورد. سازنده‌ی آیفون همچنین محدودیت‌هایی در قابلیت AirDrop اعمال کرده است و اکنون فقط ۱۰ دقیقه فرصت دارید تا فایل‌ها را با همه به‌اشتراک بگذارید و درواقع کارکرد آن پس از این مدت، فقط به مخاطبان محدود می‌شود. این تغییر ابتدا در چین ارائه شد و ظاهراً در راستای تلاش‌های اپل برای راضی‌کردن مقاماتی که سعی دارند از اعتراضات جلوگیری کنند انجام شده است. البته اگر نگران این موضوع هستید که دیگران با قابلیت مذکور محتوای ناخواسته‌ای را دستگاه شما انتقال دهند، این تغییر می‌تواند مفید باشد.

 اگر آیفون ۱۴ پرو یا ۱۴ پرو مکس دارید، به‌روزرسانی iOS 16.2 برای شما بسیار مهم است. اکنون می‌توانید پس‌زمینه و اعلان‌های خود را با فعال‌شدن قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن روی این گوشی‌ها مخفی کنید. این ویژگی باعث می‌شود گوشی‌های پرچم‌دار کنونی اپل دراین زمینه کارکردی شبیه گوشی‌های اندرویدی ارائه دهند. به‌روزرسانی جدید iOS همچنین بهبودهایی در حریم‌خصوصی اعمال می‌کند. Live Activities اکنون به‌لطف برنامه‌های TV برای بازی‌های NBA و MLB و همچنین لیگ‌برتر در همه‌ی آیفون و درسترس است؛ اگرچه برای مشاهده‌ی این فعالیت‌ها ازطریق داینامیک آیلند در صفحه‌ی اصلی خود، به یکی از مدل‌های پرو آیفون ۱۴ نیاز دارید.

 به‌نوشته‌ی انگجت، سایر پیشرفت‌ها در iOS 16.2 بیشتر روی برنامه‌های جدید و تغییرات در امکانات قبلی تمرکز دارند. اپلیکیشن White Board دیجیتال Freeform که اپل از مدت‌ها قبل وعده‌ی انتشار آن را داده بود سرانجام دردسترس قرار گرفته است و ابزاری برای همکاری بصری در جلسه‌ها ارائه می‌دهد. حالت کارائوکه اپل موزیک نیز اکنون دردسترس است و برنامه‌ی آب‌وهوا نیز به بخش خبری مجهز شده است. اگر از آیفون خود برای کنترل لوازم هوشمند خانگی استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی جدید iOS برنامه‌ی Home را با معماری جدیدی منتشر کرده است که گفته می‌شود سرعت و قابلیت اطمینان بیشتری ارائه می‌دهد

انتهای پیام/

ارسال نظر