انعام زورکی در پمپ بنزین‌ها ندهید

طبق دستورالعمل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پمپ بنزین‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا موظف به انجام فرایند سوخت‌گیری خودرو در صورت تقاضای راننده هستند و دریافت مبالغ بیشتر در این خصوص غیر قانونی بوده و افراد می‌توانند این موضوع را گزارش دهند.

انعام زورکی در پمپ بنزین‌ها ندهید

به گزارش مملکت آنلاین، علی رغم اینکه طبق دستورالعمل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پمپ بنزین‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا موظف به انجام فرایند سوخت‌گیری خودرو در صورت تقاضای راننده هستند اما دیده می‌شود که اپراتورهای جایگاه‌ها مبالغ بیشتری را برای انجام این کار از مالکان خودرو دریافت می‌کنند که این کار طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی غیر قانونی بوده و افراد می توانند این موضوع را گزارش دهند.

فاطمه کاهی با تاکید بر اینکه اگر فردی تمایل داشته باشد می‌تواند مبلغ اضافه‌تری را به متصدی جایگاه‌ها پرداخت کند، اظهار کرد: دریافت هزینه اضافه‌تر از مبلغ بنزین بدون اطلاع راننده قانونی نیست و اگر گزارش تخلفی صورت بگیرد، با جایگاه و اپراتور متخلف برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اپراتورهای جایگاه‌ها نباید مبلغی اضافه بر مبلغ سوخت را مطالبه کنند، مگر اینکه خدمات دیگری را با رضایت مشتری ارائه دهند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه افراد می‌توانند شکایت خود را به شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی وثبت شکایات شرکت ملی پخش گزارش دهند، گفت: شکایت در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد و حتما به این موضوعات رسیدگی می‌شود.

به گفته کاهی، اگر فردی به اپراتورها اعتماد ندارد، بهتر است فرایند سوخت‌گیری توسط خود فرد انجام شود اما در مجموع هیچ اپراتوری اجازه برداشت مبلغ بیشتر از کارت افراد را ندارد و اگر شخصی متوجه این اقدام شود، می‌تواند موضوع را گزارش دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر