افزایش مصرف بنزین در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۶ درصدی مصرف بنزین طی ۵ ماهه امسال در این استان خبر داد.

افزایش مصرف بنزین در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مملکت آنلاین، سالار خشایی اظهارکرد: مصرف بنزین استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۵ ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل قریب به ۱۶ درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: دلیل این افزایش را افزایش ورود گردشگران و مسافران که در شرایط کرونایی با محدودیت سفر مواجه بوده‌اند عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۶ جایگاه سوخت بنزین در این استان فعالیت دارند.

خشایی با بیان اینکه در زمینه نفت و گاز نیز طی این مدت با افزایش مصرف در استان مواجه بوده‌ایم، عنوان کرد: مصرف نفت سفید نیز در ۵ ماهه امسال نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد و این افزایش به دلیل این است که روستائیان قبلاً از چوب جنگلی استفاده می‌کردند اما هم اکنون از بخاری‌های نفتی استفاده می‌کنند.

وی ادامه ادامه داد: از ابتدای شهریور ماه فصل ذخیره سازی نفت سفید برای مناطق روستایی و صعب العبور که امکان دارد با اولین بارش راه آنها مسدود شود با هماهنگی امور عشایر و تعاون روستایی اغاز می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آمادگی داریم در قالب اعتباری سوخت زمستانی و روستاییان و مناطق صعب العبور استان نیز تحویل دهیم.

خشایی تاکید کرد: طی فصل سرما برای هر خانوار یک تا چهار نفره ۲۲۰ لیتر و هر خانوار چهار نفر به بالا نیز ۴۴۰ لیتر نفت سفید برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که در کارت سرپرست خانواده شارژ خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین ماهانه و مستمر در طول سال، چهار سیلندر ۴ کیلویی گاز مایع برای هر خانوار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر