روشنگری پلیس در خصوص سیلی سرباز وظیفه به راننده خودرو در ستارخان

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در محله ستارخان اعلام کرد: برای این پرسنل وظیفه متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

روشنگری پلیس در خصوص سیلی سرباز وظیفه به راننده خودرو در ستارخان

به گزارش مملکت آنلاین از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در این اطلاعیه آمده است: برخوردهای غیرقانونی و خارج از چهارچوب تعریفی و ابلاغ شده، به هیچ عنوان مورد تایید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.

این اطلاعیه می‌افزاید: ۲ رویکرد «اجرای قانون» و «رعایت حقوق شهروندی» در دستور کار اجرایی همه ماموران قرار دارد و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی و پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی برای وی تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: به یقین پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون می‌داند و از هیچگونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نمی‌کند و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظر