تمدید مهلت ثبت‌نام ایران خودرو تا ساعت ۱۳

به دنبال مشکلات پیش آمده برای متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که تعداد بسیاری موفق به ثبت‌نام نشده بودند، طبق اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو، مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه ۲۱ اسفند ماه) تمدید و بدین ترتیب قرعه‌کشی ساعاتی به تعویق می‌افتد و در ساعت ۱۷ امروز انجام می‌شود.

تمدید مهلت ثبت‌نام ایران خودرو تا ساعت ۱۳

به گزارش مملکت آنلاین، طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو (سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک، هایما S5 و هایما S7) در قالب سه طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برای متقاضیان از روز چهارشنبه (۱۷ اسفند ماه) آغاز و به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) اجرایی شد.

به متقاضیان این فرصت داده شده بود که در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و شنبه تا ساعت ۱۴ برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند؛ اما نکته قابل توجه این بود که تعداد بسیاری که حساب وکالتی و واریز وجه حتی از زمان طرح‌های قبلی داشتند هم موفق به ثبت‌نام در این طرح نشدند و لینک ثبت‌نام برایشان باز نمی‌شد.

در پیگیری‌ها از بانک اعلام شد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز، لینک ثبت‌نام فعال می‌شود؛ این در حالی بود که ایران‌خودرو تا ساعت ۱۴ شنبه (۲۰ اسفند) مهلت تعریف حساب و واریز وجه تعیین کرده اما مهلت ثبت‌نام ۱۲ ساعت بعد از آن ( ساعت ۲۴ شنبه) در نظر گرفته شده بود.  

برخی متقاضیان مخاطب ایسنا اعلام کردند که پس از واریز وجه توانسته‌اند ثبت‌نام هم بکنند که البته تعدادشان به اندازه انگشت‌های یک دست هم نبوده است.

بنابراین همانطور که اشاره شد، تعداد بسیاری موفق به ثبت‌نام در مهلت معین (تا ساعت ۲۴ شب گذشته/شنبه) نشدند؛ بنابراین ایران‌خودرو این مهلت ثبت‌نام را تا ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) تمدید کرد.  

در این رابطه، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت عملکرد این شرکت در اجرای طرح مذکور را مورد نقد قرار داد و اعلام کرد: ایران‌خودرو نتوانست طرح فروش فوق‌العاده آخر سال خود را خوب اجرا کند؛ بنابراین وظیفه این شرکت، پاسخگویی و رفع اشکالات است و وزارت صمت نیز و اجازه تضییع حق متقاضیان را نمی‌دهد.

با توجه به تمدید ۱۳ ساعته مهلت ثبت‌نام، به‌تبع قرعه‌کشی که قرار بود ۱۱ صبح امروز یکشنبه انجام شود، هم به تعویق افتاد و قرار است به گفته ایران‌خودرو ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) انجام شود.

  در اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو در این رابطه، آمده است:

"با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک‌ها، گروه صنعتی ایران‌خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام‌نویسی را تا ساعت ۱۳ امروز تمدید کرد.

با توجه به تاخیر در ارسال افتتاح حساب یا تکمیل موجودی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده برخی از متقاضیان توسط بانک‌های عامل یا ارسال اطلاعات ناقص، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور ایجاد شرایط برابر برای تمامی متقاضیان، زمان تعیین برندگان در این طرح را به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول کرد تا مشتریانی که در روز گذشته نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کرده‌اند، فرصت کافی برای ثبت‌نام داشته باشند.

 گفتنی است که زمان افتتاح حساب یا تکمیل موجودی تمدید نشده و صرفا متقاضیانی که تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند، امکان نام‌نویسی خواهند داشت.  

بر اساس این گزارش، مراسم تعیین برندگان به صورت مستقیم از طریق پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت مستقیم پخش خواهد شد.  

تاکنون نزدیک به دو میلیون نفر نسبت به نام نویسی اقدام کرده‌اند و سایر متقاضیان نیز تا ساعت ۱۳ امروز مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اولیه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام کنند. "

انتهای پیام/

ارسال نظر