دیروز، ۳۰۰ هزار حساب وکالتی در فروش فوق العاده ایرانخودرو تایید شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰ هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.

دیروز، ۳۰۰ هزار حساب وکالتی در فروش فوق العاده ایرانخودرو تایید شد

به گزارش مملکت آنلاین از ایران خودرو؛ با همکاری بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی شامل سپه، ایران‌زمین، ملی، تجارت و رفاه، افتتاح و تکمیل موجودی ۳۰۰ هزار نفر از متقاضیان فروش فوق‌العاده تایید و به این ترتیب امکان ثبت‌نام اولیه مشتریان این بانک‌ها در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو فراهم شده و ثبت‌نام مشتریان سایر بانک‌های عامل نیز با اعلام تاییدیه‌ها ظرف امروز امکان‌پذیر خواهد شد.

براساس این گزارش، ساعت ۱۰ روز شنبه ۲۰ اسفندماه نیز تاییدیه حساب وکالتی و موجودی بخش دیگری از متقاضیان از سوی بانک‌ها اعلام خواهد شد و اعلام تاییدیه‌ها تا ساعت ۱۶ امروز ادامه خواهد داشت.

برمبنای اعلام قبلی ایران‌خودرو متقاضیان تا ساعت ۱۴ امروز شنبه ۲۰ اسفندماه مهلت افتتاح حساب وکالتی دارند و با تایید آن از سوی بانک، مهلت ثبت‌نام در سایت فروش ایران‌خودرو تا ساعت ۲۴ همین روز ادامه خواهد داشت.

این شرکت پیش از این اعلام کرده، در صورت نیاز و وجود اختلاف معنادار میان تعداد افتتاح کنندگان حساب و تعداد ثبت‌نام شدگان، به تمدید مهلت ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی اقدام خواهد کرد.

تاکنون بیش از یک میلیون نفر اقدام به ثبت‌نام اولیه کرده‌اند و این روند بدون مشکل ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر