چانگان، کراس اوور برقی جدید خود را معرفی کرد

جدیدترین کراس اور تمام برقی چانگان بنام Shenlan S7 معرفی شد.

چانگان، کراس اوور برقی جدید خود را معرفی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، کمپانی چانگان چین، تصاویر رسمی کراس اور جدید برقی خود را بنام Shenlan S7 منتشر کرد.

چانگان Shenlan S7 بر اساس زبان طراحی اکثریت خودروهای امروزی مبتنی بر سادگی در حجم پردازی بدنه و استفاده از خطوط و سطوح تخت و صاف شکل گرفته و تا حدودی می‌توان استایل کلی بدنه آنرا با برخی انواع شاسی بلندهای مطرح اروپایی مقایسه کرد.

بد نیست بدانید پروژه طراحی و تولید Shenlan S7 حاصل کار مشترک چانگان، شرکت تولید باتری چینی CATL و کمپانی هوآوی است و در بخشهای فنی و بویژه تکنولوژی های ارتباطی، شرکت هوآوی نقشی اساسی داشته است.

چانگان شنلان S7 در واقع به عنوان یک کراس‌اوور دیفرانسیل عقب به بازار عرضه خواهد شد که طولی معادل ۴۷۵۰ میلیمتر دارد‌ و بر همین اساس میتوان انرا یک شاسی بلند جادار دانست.

چانگان شنلان S7 در قالب دو تیپ تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی به فروش خواهد رسید. تیپ تمام الکتریکی با موتورهای برقی ۲۱۸ یا ۲۵۸ اسب بخاری در دسترس مشتریان خواهد بود. نسخه پلاگین هیبریدی نیز از ترکیب موتورهای برقی ۲۳۸ اسب بخاری و موتور ۱.۵ لیتری ۹۵ اسب بخاری بهره می‌برد. موتور درون‌سوز در این تیپ تنها به عنوان ژنراتور ایفای نقش می‌کند.

طراحی فضای داخلی چانگان شنلان S7 بر پایه استفاده از دو رنگ قالب مشکی و نارنجی شکل گرفته و همانند اکثر خودروهای امروزی، در کنسول میانی دکمه‌های روتاری یا همان چرخشی جای خود را به مانیتورهای لمسی چندانی داده است.

عرضه این مدل ابتدا در چین و با فاصله ای کوتاه در بازاهای بین المللی عرضه خواهد شد‌.

این خودرو در نمایشگاه آتی چین رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر