جزئیات KX7 خودروی ایرانی شده دانگ فنگ ix7

گروه خودروسازی کرمان خودرو یک شاسی بلند دو دیفرانسیل ۷ نفره را در یکی از شرکت های تابعه خود برای سال آینده بر روی خط تولید می آورد.

جزئیات KX7 خودروی ایرانی شده دانگ فنگ ix7

به گزارش مملکت آنلاین، شاسی بلند KX7 در واقع نسخه بزرگتر دیگنیتی است که با ابعاد طولی بیشتر که لطمه جدی به زیبایی و تناسبات کلی خودرو زده بهمراه امکانات رفاهی بیشتر و دو دیفرانسیل، امکان حمل هفت سرنشین را دارد.

بر اساس اطلاعات غیر رسمی میتوان گفت که این اس یو وی اولین دو دیفرانسیل کرمان خودرو خواهد بود که بزودی بر روی خط تولید خواهد رفت.

شاسی بلند دو دیفرانسیل KX7 خودرویی با ساختار یکپارچه و مونوکوک است و به عبارت ساده شاسی از بدنه جدا نیست.

البته بد نیست بدانید که این اس یو وی درشت اندام با وزن ۲۰۷۰ کیلوگرم و پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi و ۲۳۰ اسب بخار  حداکثر گشتاور ۱۸۰۰ دور در دقیقه را به ۴ چرخ منتقل میکند.

photo_2023-03-06_00-41-52 (2)

در کنار این پیشرانه نسبتا قوی یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخت DAE تعبیه شده که با توجه به نیاز راننده و شرایط جاده، گشتاور مورد نظر را به هر چرخ می رساند. KX7 کرمان خودرو با قابلیت مدیریت گشتاور خروجی هر چرخ سفارش گذاری شده و در کنار اینکه توان خروجی هر محور به صورت اتوماتیک تنظیم می شود، چرخ ها هم به صورت مستقل توان حرکتی را مدیریت می کنند. از سویی راننده هم می تواند به صورت الکتریکی وضعیت انتقال قدرت را در حالت تک دیفرانسیل جلو، چهار چرخ محرک با ضریب ثابت و یا حالت اتوماتیک AWD قرار دهد.

photo_2023-03-06_00-41-54

اما همانطور که در ابتدای این معرفی ذکر شد،  پاشنه آشیل KX7 به طراحی آن بویژه در نمای جانبی خودرو مربوط میشود جایی که این خودرو با طول ۴۹۳۰، عرض ۱۹۳۵ و ارتفاع ۱۷۶۵ میلی متر و فاصله محوری آن ۲۸۱۰ خودرویی جادار اما بشدت بد تناسب دراین نما تبدیل شده تا آنجا که احساس میکنید بخش انتهایی خودرو پس از طراحی نهایی و در دقیقه نود به بدنه کلی وصله پینه شده است.

کرمان موتور در آینده بسیار نزدیک عرضه این محصول را آغاز خواهد کرد و باید دید در آن زمان نظر خریداران نسبت به این خودرو چه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر