جان باختن ۱۳ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس جیرفت مشهد

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که تعداد جان‌باختگان در محل حادثه واژگونی اتوبوس محور کرمان - راور به ۱۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش مملکت آنلاین، دقایقی قبل اتوبوسی با حدود ۵۰ مسافر در حوالی هجدک کرمان دچار واژگونی شد .

این اتوبوس در قالب یک کاروان همراه چند اتوبوس دیگر عازم مشهد بوده اند، برخی از این اتوبوس ها از مبدا جیرفت حرکت کرده اند و راهداری می گوید در حال بررسی مبدا دقیق اتوبوس مذکور است.

سید محمد صابری گفت: با توجه به اینکه عملیات خروج مصدومان همچنان ادامه دارد تاکنون تعداد ۱۳ جان‌باخته در محل حادثه گزارش شده است.

وی پیش از این اعلام کرد که ساعت ۱۷:۱۷ عصر امروز یکشنبه ۱۰ فروردین ماه واژگونی اتوبوس در حدود کیلومتر ۶۰ محور کرمان به راور گزارش که هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

صابری افزود: طبق گزارش اولیه، اتوبوس با بیش از ۴۰ مسافر از جیرفت عازم مشهد بوده است.

تعدادی از مصدومان به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر