یک واژگونی اتوبوس دیگر این بار در میبد

رییس سازمان اورژانس یزد گفت: اتوبوس یزد به کرج در میدان شهید ذوالفقاری میبد واژگون و ۲۱ نفر از سرنشینان این خودرو زخمی شدند.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی اورژانس یزد، سید محمد جواد میرجلیلی افزود : این حادثه در ساعت ۲۲ و ۳۶ دقیقه دیشب رخ داد.

وی اظهار کرد : حادثه دیدگان توسط ۶ کد امدادی اورژانس از شهرستان‌های میبد و اردکان به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد : ۱۰ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان امام جعفر صادق میبد و ۹ نفر به بیمارستان ضیایی اردکان و ۲نفر نیز به صورت سر پایی در محل درمان شدند.

میرجلیلی اضافه کرد : حال اکثر مصدومان مساعد گزارش شده است.

تعداد سرنشینان این اتوبوس ۲۴ نفر اعلام شده است.

علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر