انفجار گاز در اهواز، ۷ مصدوم بر جای گذاشت
رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: بر اثر انفجار گاز در کوی کیانشهر اهواز، هفت نفر مصدوم شدند.
به گزارش مملکت آنلاین، کوروش سبز علی عصر امروز یکشنبه در گفتوگویی رسانهای اظهار کرد: این حادثه عصر امروز ساعت ۱۷:۵۹ دقیقه در خیابان مریم ۴ کوی کیانشهر اهواز به وقوع پیوست. در این حادثه یک مجتمع چهار واحدی و یک خانه ویلایی دچار تخریب شد.
سبزعلی افزود: با وقوع این حادثه نیروهای آتش نشانی و امدادگران به محل اعزام شدند. با تلاش امدادگران هفت نفر که دچار مصدومیت شده بودند از زیر آوار خارج شدند و به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی ادامه داد: هم اکنون نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند و مشغول کمک رسانی هستند.
انتهای پیام/
ارسال نظر