۲ مجروح در انفجار موادمحترقه در استان قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: انفجار مواد محترقه دست‌ساز در یک واحد مسکونی در قزوین ۲ مجروح برجای گذاشت.

۲ مجروح در انفجار موادمحترقه در استان قزوین

به گزارش مملکت آنلاین، قدیر موسی‌خانی اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۸:۲۶روز چهارشنبه ۹ اسفندماه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله آتش‌نشانان خود را از ایستگاه چهار مینودر به محل حادثه اعزام کرد. بنا بر گفته همسایگان واحد مسکونی که حادثه در آن رخ داده بود، مصدومان در حال ساخت مواد محترقه دست‌ساز بودند که در همین حین، مواد محترقه منفجرشده و قسمتی از پیلوت این واحد تخریب شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی قزوین، موسی‌خانی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۲ نفر از اعضای یک خانواده مصدوم شدند. مصدومین این حادثه توسط مأموران آتش‌نشانی و عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی اعزام شدند.

موسی‌خانی در پایان به والدین توصیه کرد: در روزهای پایانی سال مراقب فرزندان خود باشند تا سلامت آن‌ها با بی‌احتیاطی به مخاطره نیفتد.

کشف مواد محترقه از یک واحد صنفی در قزوین

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال و در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه، در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در امر فروش و نگهداری مواد محترقه در ناصرآباد این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۲۱ محمودآباد قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پس از بررسی‌های همه‌جانبه و محرز شدن صحت موضوع، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن، تعداد ۶ هزار و ۷۹۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر دستگیر شد.

خدایی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری این اقلام، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر