قتل بخاطر ۱۷۵ تومان

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت:‌یک کارگر جایگاه سوخت ورامین به خاطر اختلاف مالی ۱۷۵ تومانی به قتل رسید.

قتل بخاطر ۱۷۵ تومان

به گزارش مملکت آنلاین از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت:‌در پی قتل عمد کارگر نازل جایگاه سوخت در ورامین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ ورامین قرار گرفت.
وی افزود:‌ماموران به همراه عوامل اورژانس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند و جسد مقتول را که کنار جایگاه سوخت افتاده بود مشاهده کردند و پی بردند این فرد به دلیل اصابت ضربات چاقو و شدت جراحت و خونریزی جان خود را از دست داده است.
وی اظهار داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که قاتل روز حادثه پس از سوخت‌گیری و در پی اختلاف با مقتول بر سر مبلغ ۱۷۵ تومان، چندین مرتبه با کارگر در جایگاه درگیر شد که هر بار با دخالت افراد حاضر، جایگاه را ترک کرد و در نهایت ساعت پنج بامداد سوار بر خودروی شخصی وارد جایگاه شد و با توجه به خلوتی محل با کارگر نازل درگیر و بعد از قتل او و انتقال جسد مقتول به دامداری مجاور جایگاه، از محل حادثه فرار کرد.
بیرانوند افزود:‌با شناسایی قاتل، با هماهنگی مقام قضائی، متهم در مخفیگاهش غافلگیر و در حالی که قصد متواری شدن داشت با اقدام به موقع ماموران انتظامی دستگیر و به کلانتری ۱۱ شهید قدوسی منتقل شد.
فرمانده انتظامی ورامین خاطر نشان کرد: متهم که پس از دستگیری منکر ارتکاب هر گونه جرمی بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به قتل کارگر ۵۸ ساله جایگاه سوخت به دلیل اختلاف بر سر مبلغ اندک ۱۷۵ تومان اعتراف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر