انفجار مین در سرپل‌ذهاب یک مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از یک مصدوم براثر انفجار مین در سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود قلعه سفیدی اظهار کرد: روز گذشته در سرپل ذهاب حوالی سد ازگله انفجار یک قبضه مین به جای مانده دوران دفاع مقدس گزارش شد.

وی افزود: با اطلاع مرکز فوریت‌های پزشکی نیروهای اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به یک مصدوم این حادثه، تصریح کرد: فرد مصدوم به بیمارستان سرپل ذهاب منتقل و پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس هوایی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر