دادستان: ٣ نفر در «میمند» شهرستان فیروزآباد به قتل رسیدند / قاتل خودکشی کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در پی درگیری خانوادگی در میمند شهرستان فیروزآباد و وقوع ۳ قتل، قاتل اقدام به خودکشی کرد.

دادستان: ٣ نفر در «میمند» شهرستان فیروزآباد به قتل رسیدند / قاتل خودکشی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، سید مصطفی بحرینی گفت: شامگاه روز جمعه و در پی اختلافات خانوادگی، فردی با اسلحه کمری اقدام به زخمی کردن مادر و سپس قتل همسر خواهرش کرد و در ادامه با ورود به منزل دختر مورد علاقه اش، پدر و مادر وی را به قتل رساند.

او با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه مقامات قضائی شهرستان بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات قضائی را آغاز کردند گفت: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل که معتاد به مواد مخدر صنعتی بوده است نیز پس از اقدام به قتل خودکشی کرده است.

دادستان مرکز فارس گفت: آنچه در تحقیقات اولیه محرز شد این اقدام قاتل در پی عدم موافقت خانواده در ازدواج با دختر مورد علاقه اش انجام شده است.

او با بیان اینکه از شب گذشته اقدامات بازدارنده قضائی و انتظامی با همکاری شورای تأمین شهرستان فیروزآباد در راستای کنترل و مدیریت صحنه و اقدامات احساسی و احتمالی اقوام و نزدیکان انجام شده است گفت: تحقیقات در خصوص ابعاد دیگر حادثه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروزآباد ادامه دارد.

گفتنی است شامگاه ۸ اردیبهشت در پی تیراندازی فردی، سه نفر کشته و یک نفر زخمی شد. در این حادثه، قاتل اقدام به خودکشی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر