دانش آموزان نوبت عصر مدرسه‌ای در زنجان هم مسموم شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: عصر امروز در مدرسه ابتدایی امام رضا (ع) زنجان بر اثر خباثتی که افراد معلوم‌الحال داشتند، تعدادی از دانش‌آموزان و همکاران مسموم و بلافاصله به بیمارستان‌ انتقال یافتند.

دانش آموزان نوبت عصر مدرسه‌ای در زنجان هم مسموم شدند

به گزارش مملکت آنلاین، علی اسماعیلی شامگاه امروز (۱۳ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده که برای مقابله با حقانیت مردم، دانش‌آموزان خصوصا دختران این مرز و بوم را مورد هدف قرار داده است، گفت: دشمن در تلاش است با تحت فشار قرار دادن مردم، نسبت به آزار دانش‌آموزان در قالب مسمومیت‌های مختلفی که در سطح کشور اتفاق افتاده است و امروز نیز در شهر زنجان شاهد بروز این اتفاق ناگوار بودیم، به اهداف شوم خود برسد.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه امروز صبح در مقطع متوسطه دوم مدرسه دخترانه ولیعصر (عج) زنجان تعدادی از دانش‌آموزان مسموم شده و بلافاصله با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان دانش‌آموزان به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: عصر امروز نیز در مدرسه ابتدایی امام رضا (ع) نیز بر اثر خباثتی که افراد معلوم‌الحال داشتند، تعدادی از دانش‌آموزان و همکاران مسموم و بلافاصله به بیمارستان‌های ولیعصر (عج) و آیت‌الله موسوی انتقال یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه همکاران این دو مدرسه علیرغم مسمومیت، نهایت تلاش خود را برای جابه‌جایی دانش‌آموزان انجام دادند، ابراز کرد: در نهایت این عزیزان با شرایط پایداری، برای ادامه روند درمان خود به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی با اشاره به مساعد بودند شرایط بالینی دانش‌آموزان مسموم، تصریح کرد: خوشبختانه اکثریت دانش‌آموزان از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و تنها تعداد ۴ نفر در بیمارستان بستری هستند که امیدواریم فردا آنها نیز مرخص شده و به آغوش خانواده باز گردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این‌گونه حرکت‌ها باعث نخواهد شد که ما رسالت آموزشی و تربیتی خود را نداشته باشیم و تا آخرین لحظه پیگیر مسائل آموزشی دانش‌آموزان‌مان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر