مسمومیت ۳۶ قزوینی در چهارده روز بخاطر گاز!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی قزوین با بیان اینکه مسمومیت با مونوکسید کربن در قزوین جان یک نفر را گرفت، گفت: از ابتدای دی ماه تا ۳۶ نفر بر اثر استنشاق مونوکسید کربن مسموم شده اند.

مسمومیت ۳۶ قزوینی در چهارده روز بخاطر گاز!

به گزارش مملکت آنلاین، حسن اسماعیلی از مسمومیت ۳۶ نفر با گاز مونوکسید کربن طی ۱۴ روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه یک مورد فوتی نیز در مأموریت‌های اعلام شده ثبت شده است.

وی در ارتباط با حوادثی که از اول دی ماه به اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین اعلام شده است افزود: در این مدت در مجموع ۲ هزار و ۵۵۴ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس قزوین ثبت شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی قزوین ادامه داد: در پی مأموریت‌های انجام شده به ۱۳۶۸ مراکز درمانی منتقل شده و ۱۰۰۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کرده‌اند.

اسماعیلی درباره تعداد تماس‌های برقرار شده با اورژانس نیز گفت: ۱۸ هزار و ۱۲۴ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس قزوین برقرار شد اما متأسفانه از تعداد کل تماس‌ها ۳۷۰ مورد مزاحمت تلفنی بود.

رئیس مرکز اورژانس قزوین افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی ۱۴ روز گذشته، ۴۸۳ مورد حوادث ترافیکی و ۴۶۶ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی درباره تعداد افرادی که طی این مدت دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند نیز گفت: در این بازده زمانی ۳۶ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متأسفانه این آمار نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است.

اسماعیلی درباره تعداد پروازهای انجام شده از سوی اورژانس هوایی نیز اظهار کرد: طی ۱۴ گذشته، اورژانس هوایی ۲ سورتی پرواز داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر