فرار مالیاتی از درآمد هنگفت توالت‌های بین شهری / آغاز محاکمه فرد متهم بهمراه دوست پسر دخترش!

محاکمه فرد متهم به فرار مالیاتی از میلیون‌ها یورو درآمد توالت‌های بین شهری آغاز شد .

فرار مالیاتی از درآمد هنگفت توالت‌های بین شهری / آغاز محاکمه فرد متهم بهمراه دوست پسر دخترش!

به گزارش مملکت آنلاین، محاکمه یک زن ۴۹ ساله روز پنجشنبه ۲۵ اوت در شهر کوتبوس آلمان به دلیل فرار مالیاتی از حدود ۱.۲ میلیون یورو درآمد حاصل از توالت‌های عمومی، آغاز شد.

این توالت‌ها در مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های خدمات بزرگراهی و رستوران‌ها قرار داشتند. برخی از توالت‌ها در چنین مکان‌هایی دارای برچسب‌های کمک داوطلبانه هستند که استفاده‌کنندگان می‌توانند به آن‌ها پول پرداخت کنند.

این فرد که مدیریت یک شرکت نظافتی را برعهده داشت، متهم است که این درآمد را از دولت در هشت مورد جداگانه بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ پنهان کرده است. پرونده قضایی این فرد به ۱۴ سال پیش یا بیشتر باز می‌گردد که این موضوع ماجرا را پیچیده‌تر کرده است. ثابت کردن مقدار پول پرداخت شده بسیار دشوار است چرا که قیمت مشخصی برای افراد استفاده کننده از این توالت‌ها مشخص نشده بود. با این حال قاضی پرونده تخمین زد که درآمد روزانه می‌تواند از ۳۰ تا ۵۰۰ یورو از یک توالت به توالت دیگر متفاوت باشد.

الویرا کلاین، دادستان ارشد به خبرگزاری آلمان گفت: «باید سعی شود به نتیجه‌ای نزدیک شد که محتمل‌ترین است.»

قاضی روز پنجشنبه گفت که رقم ۱.۲ میلیون یورویی اعلام شده از سوی دادستانی بسیار بالا به نظر می‌رسد و برآورد حدود ۶۰۰ هزار یورویی نیز ارائه شده است.

تحقیقات در این پرونده حدود ۱۵ سال طول کشید تا به دادگاه کشیده شود و رقم مالیات پرداخت نشده ۵۰ هزار یورو تخمین زده می‌شود.

نخستین شاهد در جلسه روز گذشته دادگاه سعی کرد شخصی را متهم کند که دیگر زنده نیست. مادر متهم به‌عنوان نخستین شاهد، شریک دخترش را متهم به این اقدام کرد. او گفت که دخترش به‌طور اسمی مدیر اجرایی شرکت بود و ارتباطی با جمع‌آوری درآمد نداشت.

وی سپس گفت که دوست پسر دخترش این کسب و کار را اداره می‌کرد. برای این پرونده قرار است شش جلسه دادگاه با ۲۸ شاهد برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: یورونیوز

ارسال نظر