پادشاه عربستان سعودی به بیمارستان منتقل شد

طبق اعلام دیوان پادشاهی عربستان «ملک سلمان بن عبدالعزیز » پادشاه عربستان سعودی به خاطر انجام دادن بعضی از آزمایشات وارد بیمارستان ملک فیصل در جده شد.

به گزارش مملکت آنلاین، دیوان پادشاهی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز عصر دیروز مورخ ۵ شوال ۱۴۴۳ قمری برای انجام بعضی از آزمایشات وارد بیمارستان ملک فیصل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر