برادرزاده پادشاه فعلی عربستان اعدام می‌شود

محمد بن سلمان با دستاویز دادگاه نظامی پسر عمویش که تا چندی پیش فرمانده ارتش سعودی در یمن بود را به زودی به جوخه اعدام خواهد سپرد.

برادرزاده پادشاه فعلی عربستان اعدام می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، پایگاه اندیشکده امور خلیج فارس در گزارشی خبر داد، به دستور محمد بن سلمان، یکی از پسر عموهایش به نام شاهزاده فهد بن ترکی بن عبدالعزیز به اعدام محکوم شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی به نقل از یکی از نزدیکان شاهزاده فهد بن ترکی خبر داد، برادر زاده پادشاه فعلی به اتهام خیانت عظیم محاکمه شده و در اتهامات در رابطه با تلاش برای کودتا علیه پادشاه عربستان و ولیعهدش محمد بن سلمان مجرم شناخته شده است.
فهد بن ترکی سپتامبر گذشته به همراه پسر بزرگش عبدالعزیز که جانشین استاندار الجوف بود، به اتهام فساد دستگیر شده بودند.
این شاهزاده سعودی در حالی به اتهام خیانت محکوم به اعدام شده است که پیش از این اتهامات وی فساد اعلام شده و اسنادی در رابطه با انتقال بیش از ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی در ریاض به چهار فرزندش منتشر شد.
فهد بن ترکی در عین حال داماد ملک عبدالله پادشاه اسبق عربستان هم بوده و همسر عبیر دختر ملک عبدالله است که پیش از بازداشت همسر و فرزندش موفق به فرار از کشور شده و اکنون در اسکاتلند زندگی می‌کند.
به نوشته این پایگاه با توجه به این که بخشی از دارایی‌های ملک عبدالله به دخترش رسیده و او نیز بین فرزندانش تقسیم کرده است، محمد بن سلمان از این طریق به دنبال مصادره تمامی این ثروت بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر