ولیعهد عربستان به عمان سفر کرد / ۱۳ قرارداد به ارزش ۳۰ میلیارد دلار امضا شد

در سفر ولیعهد عربستان به عمان، ۱۳ قرارداد به ارزش ۳۰ میلیارد دلار امضا شد.

ولیعهد عربستان به عمان سفر کرد / ۱۳ قرارداد به ارزش ۳۰ میلیارد دلار امضا شد

به گزارش مملکت آنلاین،در آستانه ورود شاهزاده محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی به مسقط، پایتخت عمان، دو کشور ۱۳  قرارداد و یادداشت تفاهم به ارزش ۳۰ میلیارد دلار امضا کردند.

این تفاهم‌نامه‌ها برای همکاری در پروژه‌‌های مختلف اقتصادی، دوشنبه، ۱۵ آذرماه، میان چند شرکت متعلق به سازمان سرمایه‌گذاری سلطان‌نشین عمان و بخش خصوصی آن کشور با همتایان سعودی آن‌ها برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، امضای این قراردادها در حاشیه سفر شاهزاده محمد بن‌سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد، معاون نخست‌وزیر و وزیر دفاع عربستان سعودی به سلطان‌نشین عمان و در راستای تقویت روابط اقتصادی دو کشور صورت گرفت.

هدف از تفاهم‌نامه‌های امضاشده، افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و همکاری در راستای «چشم‌انداز رهبری دو کشور برادر» در پروژه‌های خاص بخش‌های روبه‌رشد اقتصادی و مورد علاقه مشترک، ازجمله در حوزه‌های انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، بهداشت و سلامت، صنایع دارویی، توسعه املاک و مستغلات، گردشگری و همچنین پتروشیمی، صنعت، صنایع غذایی و کشاورزی، حمل‌ونقل و زنجیره تامین کالاها، فناوری اطلاعات و فناوری مالی، به‌علاوه چند مورد سرمایه گذاری کیفی در منطقه الدقم عمان است.

انتهای پیام/

منبع: ایندپندنت

ارسال نظر