یک زن بلژیکی بر اثر ابتلای همزمان به دو نوع کرونا درگذشت

زن ۹۰ ساله اهل بلژیک پس از آنکه بلافاصله به دو نوع ویروس کرونا یعنی بریتانیایی و آفریقای جنوبی مبتلا شد، در گذشت.

به گزارش مملکت آنلاین، براثر اعلام تحقیقات دانشمندان بلژیکی، این اتفاق در ماه مارس رخ داده است و این بیمار در بیمارستان شهر آلستا به خاطر ابتلا به کووید ۱۹ بستری شد که در ابتدا سطح اکسیژن بدنش خوب بود اما حال وی به سمت وخامت رفت و پنج روز بعد فوت کرد.

خاطر نشان می شود که این زن واکسن نزده بود.

پزشکان توضیح دادند که این بیمار همزمان به دو نوع ویروس کرونا یعنی آلفا ( نوع بریتانیایی) و بتا (نوع آفریقای جنوبی) مبتلا شده است.

پزشک متخصص بیولوژی می گوید: « هر دو این ویروس‌ها در بلژیک بودند و بدیهی است که این زن به دو نوع ویروس از افراد مختلف مبتلا شده باشد.»

انتهای پیام/

منبع: فرانس پرس

ارسال نظر