آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی به ۱۷ نفر رسید

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۷ نفر مبتلا به نوع جهش یافته ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۱۷ بیمار قطعی مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در ایران شناسایی شدند و خطر گسترش سریع این ویروس جدی است.

وی با بیان اینکه ۷ نفر از این بیماران در استان قزوین هستند، ادامه داد: به همین علت مقررات ویژه‌ای برای شناسایی و کنترل شیوع این بیماری در استان قزوین اجرا می شود.

وی درباره مشاهده نشانه‌هایی از خطر خیز چهارم کرونا در برخی استان‌ها هشدار داده و گفت: پیک بعدی بسیار خطرناک تر از خیزهای قبلی کرونا در ایران است.

گفتنی است تاکنون ۳ بیمار بر اثر ابتلا به نوع جهش یافته ویروس کرونا در ایران فوت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر