آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا در صدر جدول مبتلایان

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۳میلیون و ۹۱۷هزار و ۹۹۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با یک‌میلیون و ۲۹۲هزار و ۸۵۰ مبتلا و ۷۶هزار و ۹۳۸ کشته در رده نخست جهان قرار دارد.

آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا در صدر جدول مبتلایان

به گزارش مملکت‌آنلاین، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۳میلیون و ۹۱۷هزار و ۹۹۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۷۰هزار و ۷۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌‌میلیون و ۳۴۴هزار و ۲۶۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۹هزار و ۱۲۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۲۹۲هزار و ۸۵۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۶هزار و ۹۳۸ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳هزار و ۱۷۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶۵هزار و ۸۵۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۶هزار و ۷۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش یک‌هزار و ۴۰۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱۵هزار و ۸۵۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۹هزار و ۹۵۸ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، آلمان و برزیل نیز به‌ترتیب با ۲۰۶هزار و ۷۱۵، ۱۷۷هزار و ۱۶۰، ۱۷۴هزار و ۷۹۱، ۱۶۹هزار و ۴۳۰ و ۱۳۵هزار و ۷۷۳ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌‌ترتیب با ۲۱۷هزار و ۲۵۱، ۱۶۳هزار و ۹۱۹ و ۱۴۱هزار و ۷۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر