میلیونر آمریکایی یک لیتر خون پسرش را برای جوان کردن خودش تزریق کرد

برایان جانسون، کارآفرین و میلیونر ۴۵ ساله آمریکایی، برای اینکه جوان بماند یک لیتر از خون پسرش را به خودش تزریق کرد.

میلیونر آمریکایی یک لیتر خون پسرش را برای جوان کردن خودش تزریق کرد

به گزارش مملکت آنلاین، جانسون، کارآفرین ثروتمند حوزه فناوری اخیراً پسر ۱۷ ساله خود به نام تَلمِیج (Talmage) و پدر ۷۰ ساله‌اش، ریچارد را به خدمت گرفت تا با تبادل خون سه نسل، راهی برای جلوگیری از پیر شدن پیدا کند.

این پسر ۱۷ ساله در ماه آوریل یک لیتر از خون خود – حدود یک پنجم خون کل بدنش – را برای تزریق پلاسمای آن به پدر ۴۵ ساله‌اش اهدا کرد.

سپس برایان یک لیتر فرآورده خونی خود را به پدر ۷۰ ساله‌اش اهدا کرد. با این حال هیچ کس به این پسر ۱۷ ساله خونی اهدا نکرد.

جانسون به خاطر اقدامات گران‌قیمت خود برای مقابله با پیری شناخته می‌شود و این اولین باری نیست که با ایده‌های ضد پیری عجیبش خبرساز می‌شود.

با این حال این اولین باری است که او پسرش را برای آزمایش نظریاتش به کار می‌گیرد.

جانسون که تا کنون حداقل ۲ میلیون دلار در سال برای جوان ماندن هزینه کرده است، هر کاری برای معکوس کردن روند پیری انجام می‌دهد.

این کارها شامل پیروی از دستورالعمل‌های رژیم غذایی سخت، یک برنامه سفت و سخت برای خواب و ورزش، معاینات پزشکی مکرر، و پیروی از توصیه‌های یک پزشک ۲۹ ساله است که مدرسه پزشکی را درست قبل از همه گیری کرونا تمام کرده است.

حال تلاش او برای جوان ماندن شامل تزریق خون جوان نیز می‌شود؛ راهکاری که تاکنون از نظر علمی اثبات نشده است.

برخی از تحقیقات روی جوندگان نشان داده‌اند که موش‌های مسن‌تر که خون و اندام‌های مشترک با همتایان جوان‌تر خود دارند، ممکن است اثر پیری معکوس را تجربه کنند، اگرچه این مطالعات نیز بحث‌برانگیز هستند. اما هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد چنین تبادلی در انسان مؤثر است و محققان قبلاً گفته‌اند که این عمل می‌تواند عوارض جانبی خطرناکی مانند واکنش ایمنی قوی داشته باشد.

جانسون ثروت خود را به عنوان بنیانگذار Braintree یک شرکت پرداخت وب و موبایل که Venmo را خریداری کرد و بعداً به PayPal فروخته شد، به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر