پیش‌بینی‌های عجیب و هیجان انگیز ریاضی‌دان افغان در خصوص جهان تا سال ۲۰۵۸

محمد صدیق افغان، ریاضی‌دان اهل افغانستان، با استفاده از معادلات ریاضی پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیزی را درباره سرنوشت جهان تا سال ۲۰۵۸ مطرح کرده و در رسانه‌ها مشهور شده است.

پیش‌بینی‌های عجیب و هیجان انگیز ریاضی‌دان افغان در خصوص جهان تا سال ۲۰۵۸

به گزارش مملکت آنلاین، در مصاحبه‌ای که وب‌سایت روسی «ان تی وی» منتشر کرده،

دانشمند مشهور افغانستانی از پیش‌بینی‌هایش درباره جنگ جاری در اوکراین، سرنوشت ایالات متحده و اتحادیه اروپا و چشم انداز یک جنگ هسته‌ای صحبت کرده است.

او با اشاره به معادلات ریاضی که ادعا می‌کند توانایی پیش‌بینی بیش از ۸۰ درصد اتفاقات را دارد، می‌گوید نقطه عطف جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

وی افزود: «آمریکا در سال ۲۰۲۷ دیگر ابرقدرت نخواهد بود. شما (روس‌ها) در اوکراین پیروز خواهید شد.»

وی در این خصوص خاطرنشان کرد که محاسبات ریاضی وی تأیید می‌کند روسیه در مسیر درستی قرار دارد.

یک جنگ هسته‌ای در انتظار جهان

او توضیح داد که معادلات ریاضی او فروپاشی اتحادیه اروپا را نشان می‌دهد و پیش‌بینی کرد که این امر بین سال‌های ۲۰۲۷ تا ۲۰۳۲ اتفاق می‌افتد.

او همچنین مدعی شد تا پیش از سال ۲۰۵۵ هیچ جنگ هسته‌ای در جهان رخ نمی‌دهد.

محمد صدیق افغان که به «نوستراداموس قرن بیست و یکم» نیز معروف است، پیش‌بینی‌های خود را بر اساس معادلات ریاضی و یک الگوریتم استوار کرده، اما نحوه انجام این کار را فاش نکرده است.

اگرچه او پذیرفته که در پیش‌بینی‌هایش حاشیه خطا وجود دارد، اما در یکی از مشهورترین پیش‌بینی‌هایش حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را سه سال قبل از فاجعه پیش بینی کرده بود.

او همچنین در سال ۱۹۸۹ فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را پیش‌بینی کرد و وقتی از او پرسیدند، پاسخ داد: وقتی این را گفتم به من گفتند: تو احمق هستی، چرا شوروی فرو بپاشد؟

شش سال قبل از شیوع همه‌گیری کرونا، او ورود بشریت به تجربه کار از راه دور را پیش‌بینی کرده بود.

صدیق افغان در این مورد می گوید که درصد اعتبار پیش بینی های او بر اساس محاسبات ریاضی برای افراد نزدیک به ۱۰۰ درصد است، در حالی که برای کشورها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد و برای کل جهان به ۶۰ درصد می‌رسد.

این دانشمند پیشتر گفته بود: مردم بر این باورند که همه چیز تصادفی اتفاق می‌افتد و من می‌خواهم ثابت کنم که هر اتفاقی در جهان رخ می‌دهد با استفاده از یک فرمول ریاضی از پیش تعیین شده و قابل پیش بینی است.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر