خنده ایلان ماسک به مدودف / کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، نه!

ایلان ماسک، مدیر عامل توئیتر، به پیش‌بینی اخیر دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه درباره اینکه احتمالا در سال ۲۰۲۳ آمریکا بعد از تجربه جنگ داخلی تجزیه شده و این کارآفرین میلیاردر آمریکایی رئیس یکی از بخش‌های آن خواهد بود، واکنش نشان داد.

خنده ایلان ماسک به مدودف / کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، نه!

به گزارش مملکت آنلاین، ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر آمریکایی صاحب چند شرکت از جمله شرکت‌های توئیتر، تسلا و اسپیس ایکس پیش‌بینی دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه و معاون رئیس فعلی شورای امنیت این کشور درباره این که او در آینده بعد از وقوع جنگ داخلی در آمریکا رئیس بخشی از مناطق این کشور خواهد شد را "پوچ" خواند.

مدودف که هم اکنون معاون رئیس شورای امنیت روسیه است در روزهای اخیر یک سمت ارشد جدید در بخش تدارکات نظامی این کشور دریافت کرد. او روز دوشنبه در مطلبی درباره ۱۰ تحول بالقوه سال ۲۰۲۳ صحبت کرده و البته این اصلاحیه را به آن اضافه کرد که "دیوانه‌وار" هستند.

از جمله این پیش‌بینی‌ها این بود که نفت با قیمت ۱۵۰ دلار در هر بشکه تبادل می‌شود، انگلیس بریگزیت را لغو کرده و ایرلند شمالی را از دست‌ می‌دهد، بین فرانسه و "رایش چهارم" درگیری مسلحانه ایجاد می‌شود و به گفته مدودف، منظور از "رایش چهارم" آلمان و "اقمار آن" به عنوان لهستان، کشورهای حوزه بالتیک، چک، اسلواکی، جمهوری کی‌یف و مناطق دیگر هستند.

مدودف برای آمریکا یک جنگ داخلی جدید و مستقل شدن کالیفرنیا و تگزاس در نتیجه آن را پیش بینی کرد.

او گفت: "ایلان ماسک در انتخابات ریاست جمهوری در تعدادی از ایالتهایی که بعد از پایان جنگ داخلی جدید، به جمهوریخواهان داده خواهند شد پیروز خواهد شد."

ماسک در واکنش به این مطالب مدودف آنها را یک "بحث حماسی" توصیف کرد و در ادامه متهم به خیانت به منافع آمریکا و شرکت‌های خودش شده و چند ساعت بعد موضعش را شفاف کرده و نوشت: "اینها قطعا پوچ ترین پیش بینی هایی هستند که من تا کنون شنیده ام و در عین حال نشان دهنده فقدان حیرت آور آگاهی از پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی و انرژی پایدار هستند."

ایلان ماسک و مدودف چند وقت پیش نیز در توئیتر با یکدیگر جدال لفظی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: راشاتودی

ارسال نظر