مدودف: سال آینده میلادی فروپاشی اتحادیه اروپا و جنگ داخلی در آمریکا رخ خواهدداد

معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در "فرضیه های آینده نگرانه" خود برای سال آینده میلادی، فروپاشی اتحادیه اروپا و جنگ داخلی در ایالات متحده را پیش بینی کرد.

مدودف: سال آینده میلادی فروپاشی اتحادیه اروپا و جنگ داخلی در آمریکا رخ خواهدداد

به گزارش مملکت آنلاین، دمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، دیمیتری مدودف، در نوشته ای در کانال تلگرامی خود، سال نو میلادی را به غرب تبریک گفته و طی یک پیش‌بینی "آینده‌نگرانه"، مشکلات بسیاری را برای آنها در سال آینده میلادی پیش بینی کرد.

وی نوشت:" قبل از سال جدید، همه دوست دارند پیش بینی کنند. بسیاری در فرضیه های آینده نگرانه سیر می کنند و در پیشنهاد کردن غیرمنتظره ترین چیزها با هم رقابت می کنند، ما هم در این موضوع کمک خواهیم کرد".

مدودف در این نوشته خود به ۱۰ مورد مهم از جمله "نفت ۱۵۰ دلاری و گاز ۵۰۰۰ دلاری"، "فروپاشی اتحادیه اروپا"، "تقسیمات جدید لهستان"، "تسخیر مناطق غربی اوکراین سابق توسط لهستان و مجارستان"، "ایجاد رایش چهارم در آلمان و اقمار آن" و "جنگ متعاقب این رایش با فرانسه" اشاره کرد.

همچنین از جمله دیگر پیش بینی های مدودف می توان به "جنگ داخلی در آمریکا، جدایی کالیفرنیا و تگزاس به ایالت های مستقل"، "پیروزی ایلان ماسک در انتخابات" و "نپذیرفتن یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی" اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: اسپوتنیک

ارسال نظر