نیمار: آرژانتین، آلمان، انگلیس، اسپانیا و برزیل شانس‌های قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل از چهار تیمی سخن به میان آورد که بیشرین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارند.

نیمار: آرژانتین، آلمان، انگلیس، اسپانیا و برزیل شانس‌های قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش مملکت آنلاین، تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها سه روز دیگر باقی مانده است. تیم ملی فوتبال برزیل بازیکنان بسیار خوب و سرشناسی در اختیار دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر است.

نیمار کاپیتان برزیلی‌ها از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخن به میان آورد و گفت: جام جهانی پر از غافلگیری است. تیم هایی راهی مراحل بالا می شوند که هیچ‌کسی پیش بینی آن را نمی کند و به همین خاطر پیش بینی کردن بسیار سخت است با این حال من بر این باور هستم که تیم‌های آرژانتین، آلمان، اسپانیا و برزیل راهی نیمه نهایی خواهند شد.

نیمار درباره این سوال که آیا انگلیس شانس رسیدن به نیمه نهایی را ندارد؟ اینگونه پاسخ داد: انگلیس را فراموش کردم و روشن است که این تیم هم شانس صعود به نیمه نهایی را دارد. من به هری کین و سانچو علاقه دارم. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و علاقه خاصی به هر دو دارم چرا که من به بازیکنانی که از توانایی‌های خود لذت می‌برند و استفاده می‌کنند، علاقه دارم.

او دباره رویای بزرگ خود گفت: قهرمانی در جام جهانی رویای بزرگ من است. اکنون یک فرصت دیگر برای برآورده کردن این رویا دارم و امیدوارم که بتوانم آن را عملی کنم. کاملا روشن است که بسیاری رویای قهرمانی در جام جهانی را دارند و این باعث شده است تا آنها احساس شور و هیجان داشته باشند و نه ترس و نگرانی. من هم چنین حالتی دارم و برای قهرمانی در جام جهانی از شور و هیجان بالایی برخوردار هستم. 

تیم ملی فوتبال برزیل در گروه در گروه G با تیم‌های صربستان، سوئیس و کامرون هم‌گروه است.

انتهای پیام/

منبع: تلگراف

ارسال نظر