فیفا به اتفاقات جنجالی بازی آرژانتین و هلند ورود می‌کند

فیفا اعلام کرد قصد دارد اتفاقات دیدار هلند - آرژانتین را مورد بررسی قرار دهد.

فیفا به اتفاقات جنجالی بازی آرژانتین و هلند ورود می‌کند

به گزارش مملکت آنلاین،  دیدار حساس بین هلند و آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی با حواشی زیادی همراه بود. اکنون فدراسیون جهانی فیفا اعلام کرده که اتفاقات این دیدار را به طور کامل بررسی خواهد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر رای خود را درباره خاطیان این دیدار اعلام خواهد کرد. بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین متهم به رفتار نادرست بازیکنان و مربیان و همچنین بر هم زدن نظم و ایمنی در بازی‌ هستند. 

این بازی در ورزشگاه لوسیل با نتیجه ۴ بر ۳ به سود آرژانتینی‌ها در ضربات پنالتی به پایان رسید. پس از وقت‌های قانونی و اضافه بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

این بازی همچنین به دلیل کارت های زرد زیاد در کانون توجه قرار گرفت. پس از بازی  امیلیانو مارتینس به انتقاد از متئو لاهوز داور بازی پرداخت و گفت: او ۱۰ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد چون می‌خواست بازی مساوی شود. حقیقت این است که او بدترین داور جام جهانی است.

لیونل مسی نیز با انتقاد از داور بازی گفت: من نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم چرا که جریمه می‌شوم. متاسفانه نمی‌توانم نظرم را درباره لاهوز بگویم. به نظرم فیفا باید تجدید نظر کند. نباید چنین داوری را برای چنین بازی انتخاب کرد. داور نتوانست انتظارات را برآورده کند.

انتهای پیام/

منبع: تایمز

ارسال نظر