فروش تلویزیون‌های هوآوی از سامسونگ در چین پیشی گرفت

تلویزیون‌های هوآوی به سلطنت سامسونگ در چین پایان دادند..

فروش تلویزیون‌های هوآوی از سامسونگ در چین پیشی گرفت

به گزارش مملکت آنلاین، سامسونگ اخیراً شاهد کاهش سهم بازار تلویزیون‌های پریمیوم در چین بوده است. این شرکت ظاهراً افت محسوسی را تجربه کرده؛ درحالی‌که هوآوی موفق به صعود شده است.

سهم بازار تلویزیون‌های پریمیوم در چین طی دوسال گذشته به میزان درخور توجهی کاهش پیدا کرده است. بدین‌ترتیب، سهم ۲۰درصدی سامسونگ در سال ۲۰۱۹ به ۱۰درصد در اواخر سال ۲۰۲۱ کاهش یافت.

از سوی دیگر، برای اولین‌بار در سه‌ماهه چهارم سال۲۰۲۰ به زیر ۲۰درصد رسید و در سه‌ماهه چهارم سال۲۰۲۱ کاهش ۱۳درصدی را تجربه کرد. از نظر کاهش سهم، سامسونگ جایگاه خود را به‌عنوان بهترین فروشنده تلویزیون در چین به هوآوی از دست داد.

سهم ال‌جی الکترونیکس نیز در بخش تلویزیون‌های پریمیوم در بازه زمانی مشابه زیر سه درصد باقی ماند؛ اما داده‌های DSCC نشان داد که شرکت مذکور در دنیا در همان دوره زمانی از ۱۰درصد به ۲۰درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر