نسل جدید مچ‌بند هوشمند سامسونگ قبل از معرفی در تانزانیا رویت شد

نسل جدید مچ‌بند هوشمند سامسونگ با ۱۳ روز شارژدهی قبل از معرفی در فروشگاه‌های تانزانیا رویت شد.

نسل جدید مچ‌بند هوشمند سامسونگ قبل از معرفی در تانزانیا رویت شد

به گزارش مملکت آنلاین، نسل جدید مچ‌بند هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی فیت ۳، پیش از معرفی و عرضه‌ی رسمی، به برخی فروشگاه‌های تانزانیا رسیده است که جزئیاتی از مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند سامسونگ را فاش می‌کند. این اطلاعات در انجمن کاربران سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است.

گلکسی فیت ۳ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه خواهد شد. عکس روی جعبه‌ی گلکسی فیت ۳ نشان می‌دهد که نمایشگر مستطیلی و یک دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست آن قرار دارد که در رندرهای قبلی نیز رؤیت شده بودند. این محصول احتمالاً با بندهای سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود قیمت ساعت هوشمند گلکسی فیت ۳ حدود ۹۹ دلار خواهد بود و اواخر ماه جاری میلادی در رویداد MWC 2024 رونمایی می‌شود؛ هرچند سامسونگ چیزی را رسماً تأیید نکرده است.

 گلکسی فیت ۳ احتمالاً از صفحه‌نمایش ۱٫۵۷ اینچی اولد، بدنه‌ی یکپارچه آلومینیومی، گواهی IP68 و 5ATM (ضدآب تا عمق ۵۰ متری به مدت ۱۰ دقیقه) بهره خواهد برد.

 گفته می‌شود گلکسی فیت ۳ به سنسور ضربان قلب، ردیاب خواب، سنسور نور، تشخیص سقوط و پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی مجهز خواهد بود. باتری این محصول با هربار شارژ، ۱۳ روز شارژدهی می‌کند و امکانات مناسبی مانند کنترل پخش موسیقی و دوربین و نمایش اعلان‌ها را در خود جای داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر