هوآوی واچ ۴ رونمایی شد

شرکت هوآوی با رونمایی از جدیدترین محصول خود هوآوی واچ ۴ که قابلیت نشان دادن بالا رفتن سطح قند خون را دارد، بالاتر از کمپانی اپل که هنوز چنین قابلیتی را در محصولات خود ندارد ایستاد.

هوآوی واچ ۴ رونمایی شد

به گزارش مملکت آنلاین، مدیرعامل شرکت هوآوی در مورد این محصول عنوان کرد که این محصول پوشیدنی قادر است در کمتر از ۶۰ ثانیه نوسانات و بالا رفتن قند خون را به کاربر هشدار دهد.

هواوی ادعا می‌کند که ساعت هوشمند جدیدش دارای ویژگی غیرتهاجمی ردیابی قند خون است. این شرکت در حال حاضر از کمپانی اپل که چنین قابلیتی را هنوز در محصولاتش تعبیه نکرده، پیشی گرفته است.

«یو چنگ‌دونگ»، مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی، در ویدیویی که در شبکه اجتماعی ویبو از نحوه عملکرد این ویژگی جدید منتشر کرده گفت: «هوآوی واچ ۴ مناسب افرادی است که در معرض خطر هایپرگلیسمی یا افزایش قند خون بیش‌ازحد نرمال قرار دارند که در صورت مشاهده نوسانات با دریافت هشدار از ساعت مواجه می‌شوند.»

به گفته یو، ساعت هوشمند این کار را با اندازه‌گیری ۱۰ شاخص سلامت در عرض ۶۰ ثانیه انجام می‌دهد. این شرکت اشاره می‌کند که این معیارها شامل ضربان قلب، ویژگی‌های موج نبض و موارد دیگر می‌شوند که نشان می‌دهند ساعت هوشمند فقط به نظارت موضعی سطح گلوکز خون کاربر محدود می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر