سامسونگ از توسعه بیشتر اپلیکیشن انتقال فایل بین دستگاه‌های ویندوز و اندرویدی خبرداد

گوشی‌های جدید سامسونگ می‌توانند از طریق قابلیت Quick Share با انواع دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی ارتباط برقرار کنند.

سامسونگ از توسعه بیشتر اپلیکیشن انتقال فایل بین دستگاه‌های ویندوز و اندرویدی خبرداد

به گزارش مملکت آنلاین، سامسونگ اعلام کرده است که قابلیت Quick Share در گوشی گلکسی S24، ازاین‌پس پشتیبانی بهتری از سیستم‌عامل ویندوز و سایر گوشی‌های اندرویدی دارد.

غول کره‌ای صنعت موبایل شب گذشته در مراسم آنپکد، گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را با ابزارهای خیره‌کننده‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی، دوربین‌های ارتقایافته و پردازنده‌ی اگزینوس و اسنپدراگون رونمایی کرد.

یکی از قابلیت‌های انواع گوشی سامسونگ که از گذشته وجود داشته، Quick Share است که برای انتقال فایل با سرعت بالا کاربرد دارد.

گوگل چند سال پیش Nearby Share را به عنوان نسخه‌ی اندرویدی ایردراپ گوشی آیفون راه‌اندازی کرد که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین انواع دستگاههای اندرویدی را فراهم می‌آورد. گوگل و سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 اعلام کردند که Nearby Share و Quick Share تحت نام تجاری بهتر سامسونگ یعنی Quick Share، ادغام خواهند شد.

اکنون سری گلکسی S24 از طریق Quick Share با هر نوع گوشی گوگل و طیف وسیعی از گوشی‌ها، تبلت‌ها و لپ‌‌تاپ‌هایی از تولیدکنندگان مختلف نیز به‌سرعت ارتباط برقرار می‌کند.

Quick Share امکان انتقال بدون محدودیت را فراهم می‌کند. موبایل‌های اندرویدی و دستگاه‌ها‌ی ویندوزی غیر از برند سامسونگ نیز می‌توانند فایل‌ها را حتی بدون نیاز به کد QR انتقال دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر