حلقه هوشمند سامسونگ بدون توضیح اضافه رونمایی شد

گلکسی رینگ، اولین حلقه‌ی هوشمند سامسونگ، در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ به‌نمایش درآمد. قبل از مراسم، افشاگران به Galaxy Ring اشاره کرده بودند اما هیچ‌کس انتظار نداشت که این محصول در مراسمی که روی گلکسی S24 و هوش مصنوعی تمرکز دارد، به‌نمایش دربیاید.

حلقه هوشمند سامسونگ بدون توضیح اضافه رونمایی شد

به گزارش مملکت آنلاین، سامسونگ در بخش پایانی آنپکد گالکسی S24 مشغول صحبت درباره‌ی پیشرفت‌های Samsung Health بود که به‌یک‌باره تیزری از گلکسی رینگ روی استیج نقش بست. غول کره‌ای با این کار مهر تأیید بر شایعه‌ها زد و به‌طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار کاملا جدیدی شود.

گلکسی رینگ، دستگاهی برای پایش سلامتی است و قابلیت‌هایی دارد که نمونه‌ی آن‌ها را فعلا در اسمارت واچ‌ها ازجمله ساعت هوشمند سامسونگ و ساعت هوشمند اپل می‌بینیم. این‌که گلکسی رینگ چگونه صرفا با اتکا بر انگشت کاربر، قابلیت‌های مبتنی‌بر سلامتی ارائه می‌دهد، سؤالی است که فعلا جوابش را نمی‌دانیم.

سامسونگ در مراسم آنپکد گفت: «ما دستگاه سلامتی و تندرستی قدرتمند و قابل دسترس جدیدی ساخته‌ایم تا فرم سیستم‌های سلامتی آینده را به شکلی که تنها سامسونگ از پسش برمی‌آید، تغییر دهیم. این شما و این گلکسی رینگ.»

گلکسی رینگ برای پایش سلامتی کاربران از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، اما فعلا قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد.

حلقه‌ی هوشمند ایده‌ی کاملا جدیدی نیست و از مدت‌ها پیش نمونه‌هایی از این محصولات را در بازار دیده‌ایم. در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ نیز چند برند ازجمله امیزفیت حلقه‌ی هوشمند رونمایی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر