اولین گوشی دنیا با دو دوربین پریسکوپی در راه است

پرچمدار جدید برند اوپو اولین گوشی دنیا با دو دوربین پریسکوپی خواهد بود.

اولین گوشی دنیا با دو دوربین پریسکوپی در راه است

به گزارش مملکت آنلاین، به ادعای Digital Chat Station در ویبو، Oppo Find X7 Pro اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی دوگانه خواهد بود. این افشاگر همچنین بیان می‌کند که X7 Pro دارای چینش دوربین  چهارگانه خواهد بود که با پیکربندی دوربین سه‌گانه‌ی مدل قبلی فرق دارد.

چینش دوربین پشت اوپو فایند ایکس ۷ پرو شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 با حسگر یک اینچی است که کیفیت تصویر استثنایی را ارائه می‌دهد.

علاوه‌براین، گوشی موردبحث دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با حسگر ۱/۱٫۵۶ اینچ و لنزی با زوم اپتیکال ۲٫۷ برابر و همچنین یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 با حسگر ۱/۲٫۴ اینچ و لنز مجهز به زوم اپتیکال ۶ برابر است. طبق گزارش‌های دیگر، پنل پشتی میزبان یک دوربین با لنز فوق عریض و حسگر ۵۰ مگاپیکسلی نیز خواهد بود.

افشاگر ویبو اضافه کرد که مجموعه‌‌دوربین پشتی اوپو فایند ایکس ۷ پرو ماژول XCD اختصاصی خواهد داشت که با همکاری شرکت هسل‌بلاد ساخته می‌شود و کالیبراسیون رنگ‌ پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد. این ترکیب باعث می‌شود اوپو فایند X7 پرو به‌راحتی در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار بگیرد.

فایند ایکس ۷ پرو دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود فایند ایکس ۷ مجهز به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر