آغاز شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در رشت

نمایشگاه " تجسم هنر" در قالب شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر امروز در رشت گشایش یافت.

آغاز شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در رشت

به گزارش مملکت آنلاین، امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین نمایشگاه تجسمی فجر و گشایش نمایشگاه " تجسم هنر " اظهار کرد: این نمایشگاه با ۳۸ اثر از ۱۰ هنرمند گیلانی میزبان علاقمندان به شاخه های هنرهای تجسمی در نگارخانه تالار مرکزی رشت شده است.

طاهری گفت: این نمایشگاه که در قالب شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر برگزار می شود شاخه استانی تجسم هنر است که هنرمندان برجسته آثار خود را در آن به نمایش می گذارند.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه "تجسم هنر" آثار نقاشی، مینیاتور، خوشنویسی و تذهیب هفت هنرمند زن و سه هنرمند مرد به نمایش گذاشته شده است و علاقمندان می توانند از هفتم تا بیست و یکم بهمن ماه از این آثار بازدید کنند.

دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گیلان گفت: در این نمایشگاه ۲۶ اثر نقاشی از آذر خباز دادگر، صادق عمادزاده، سید مهین مرتضوی، هنگامه پورمحمد گسکری، بهرام توکلی و معصومه پورجعفر به نمایش گذاشته شده است.

امید ژاله تصریح کرد: در بخش خوشنویسی نیز پنج اثر از مهدی سجودی و لیلا قانع، در تذهیب ۲ اثر از فاطمه مرادی و در مینیاتور پنج اثر از الهه سادات بزرگی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر