اعلام پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، داوران رشته‌ها و بخش‌های مختلف این جشنواره را معرفی کرد.

اعلام پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش مملکت آنلاین از ستاد خبری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، اسامی داوران بخش‌ها و رشته‌های مختلف این جشنواره، همزمان با آغاز جلسات انتخاب و داوری آثار اعلام شد.

بر این اساس، در بخش تصویرسازی؛ لیدا طاهری، مهدی نوری و حسام‌الدین طباطبایی، در بخش کارتون و کاریکاتور؛ مازیار بیژنی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محمدحسین نیرومند و در بخش طراحی گرافیک؛ سیدحمید شریفی آل‌هاشم، حمید قربان‌پور و مسعود نجابتی داوری آثار را برعهده خواهند داشت.

در بخش خوشنویسی؛ احمد عبدالرضایی، میرحیدر موسوی و علی فخاری، در بخش حجم؛ طاهر شیخ الحکمایی، نادر قشقایی و احمد سلیمانی و در بخش نقاشی؛ علی بحرینی، محمدکاظم حسنوند و محمد خزائی به ارزیابی آثار ارسالی می‌پردازند.

همچنین در بخش عکاسی؛ علی اصغر داودآبادی فراهانی، جاسم غضبانپور و ناصر محمدی، در بخش نگارگری؛ امیرحسین آقامیری، خشایار قاضی‌زاده و حسین عصمتی و در بخش ویژه قله‌ها؛ سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مسعود نجابتی و سیدعباس میرهاشمی عهده‌دار امر داوری خواهند بود.

پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری سیدعباس میرهاشمی، بهمن امسال در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد هنری می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.fajrtajasomi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر