معاون اول رییس جمهور: مسوولان نظام نسبت به رفاه مردم سیستان و بلوچستان دغدغه مند هستند

معاون اول رییس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان جزو استان‌هایی است که هم رهبر معظم انقلاب به آن علاقه خاصی دارند و هم اینکه همه مسوولان نسبت به رفاه مردم و مسائل عمرانی این استان حساس و دغدغه مند هستند.

معاون اول رییس جمهور: مسوولان نظام نسبت به رفاه مردم سیستان و بلوچستان دغدغه مند هستند

به گزارش مملکت آنلاین، محمد مخبر روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایرانشهر در جمع خبرنگاران افزود: کارهای بزرگ و خوبی در حوزه اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان و سایر حوزه ها در سیستان و بلوچستان انجام شده که البته این اقدامات کافی نیست.

وی ادامه داد: در این سفر کاستی های سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز و غیرت مند و ولایت مدار این استان ارائه دهیم.

معاون اول رییس جمهور گفت: رییس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان مصوباتی داشتند که امروز برای پیگیری این مصوبات و همچنین اتخاذ تصمیمات جدید و نیز افتتاح طرح‌هایی که به سرانجام رسیده به این استان آمدم.

معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح راه آهن زاهدان - خاش وارد ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شد.

محمد مخبر روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایرانشهر مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، فرمانداران شهرستان‌های ایرانشهر و خاش و جمعی از مسوولان و بزرگان طوایف قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان قرار است امروز راه آهن زاهدان - خاش را افتتاح کند. این خط ریلی به طول ۱۵۰ کیلومتر در تداوم خط ریلی چابهار - میلک - سرخس قرار دارد.

این خط ریلی به پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا انجام شده و خط ریلی چابهار - زاهدان به طول ۶۴۰ کیلومتر به کارفرمایی دولت و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  در حال ساخت است.

بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی، بهره‌برداری از طرح سیمان تیس و افتتاح مرکز درمان ناباروری سیستان و بلوچستان از مهمترین برنامه‌های سفر مخبر به این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر