دستور قالیباف برای پیگیری قطع دسترسی واحدهای تولیدی به سامانه بهین‌یاب

رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دستور داد تا موضوع قطع دسترسی واحدهای تولیدی به سامانه بهین‌یاب را پیگیری نماید.

دستور قالیباف برای پیگیری قطع دسترسی واحدهای تولیدی به سامانه بهین‌یاب

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی سعادتی نماینده بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری تاکید کرد: با توجه به حساسیتی که کشور با آن مواجه است، متاسفانه از دو ماه  پیش از سال ۱۴۰۱ اتصال واحدهای تولیدی به سامانه بهین‌یاب بسته شده و این واحدها ۱۰ ماه است که دچار بحران شده‌اند.

وی افزود: عدم تزریق سرمایه در گردش و تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی باعث شده که این واحدها به سمت تعطیلی حرکت کنند که بانک مرکزی باید حتماً این موضوع را پیگیری کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر دیگری اظهار کرد: به تمام نیروهای اجرایی در کشور پیشنهاد دارم که حتماً یک پیوست روان و رفتار در نگاه تصمیم سازان و تصمیم گیرندگان برای نیروهای امنیتی اطلاعاتی و سران قوا و همچنین مجموعه های کشور انجام شود و یک آسیب شناسی روانی درباره اغتشاشگران و بزه کاران همراه با راهکارهای پیشگیری و درمان اجتماعی تدوین کنند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با هنجارشکنان فرهنگی که برهنگی را در پیش گرفته اند گفت: نباید در این زمینه به هیچ عنوان عقب نشینی کنیم. متاسفانه قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال است خاک می‌خورد و دستگاه اجرایی فقط در مورد حجاب به آن پرداخته است این در حالیست که موضوعات مربوط به تبعیض، رشوه، پارتی بازی، پولشویی و عدم اجرای عدالت و بروکراسی اداری جزو آن قوانین است و ان شاءالله باید اجرا شود.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده بابل درباره قطع اتصال واحدهای تولیدی به سامانه بهین‌ یاب به مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دستور داد تا موضوع را پیگیری کند تا حل و فصل شود.

سامانه بهین یاب درگاه یکپارچه خدمات غیر حضوری وزارت صنعت است که به منظور بهبود فضای کسب و کار در کشور راه اندازی شده است؛ افرادی که قصد دریافت خدماتی همچون صدور مجوز واحدهای تولیدی و صنعتی، تمدید مجوز، انتقال مالکیت را دارند می‌توانند بدون نیاز به مراجعات حضوری به سامانه بهین یاب وارد شده و خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر