قیمت زولبیا و بامیه، ۷۰ هزار تومان تعیین شد

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو رقم ۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت زولبیا و بامیه، ۷۰ هزار تومان تعیین شد

به گزارش مملکت آنلاین، علی بهره‌مند با بیان اینکه قیمت تمام شده زولبیا و بامیه برای واحدهای قنادی بیش از نرخ تعیین شده است، افزود:  قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو رقم ۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: قنادان در چند ماه گذشته در بحث گرانی مواد اولیه همچون روغن، شکر و تخم مرغ حتی در برخی اقلام با رشد بیش از ۱۰۰ درصد روبه‌رو بودند، اما به دلیل ماه مبارک رمضان و رعایت حقوق شهروندان باید این محصولات با نرخ‌های مصوب عرضه شود.

رییس اتحادیه قنادان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در تامین مواد اولیه در کشور نداریم، تصریح‌کرد: تشدید نظارت‌ها در توزیع مواد اولیه یارانه ای می‌تواند کمک مناسبی برای واحدهای تولیدی باشد، زیرا بخشی از نیاز واحدهای تولیدی از بازار آزاد تامین می شود تا بتوانند محصول کافی تولید و عرضه کنند.

بهره‌مند ادامه‌داد: نرخ مصوب زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق اصنا ، سازمان صمت و اتحادیه مربوطه تعیین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر