وام ۳۰ میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی

وام ۳۰ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی پرداخت خواهدشد.

به گزارش مملکت آنلاین، اسماعیل‌بگی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: اطلاعات ۵۰۰۰ نفر از جامعه رانندگان را به شرکت ایساکو اعلام کردیم و قرار است این تعداد به تمامی رانندگان شهر تهران توسعه یابد.

وی افزود: بعد از اینکه این اطلاع‌رسانی صورت گرفت، رانندگان به ایساکو کارت مراجعه می‌کنند و تسهیلات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: مبلغ این وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که امروز صورت گرفت، قرار شد قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز تاکسی‌های شهری توسط شرکت ایساکو تامین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر