امتحانات دانش‌آموزان سراسر کشور حضوری شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نیمسال اول در مدارس سراسر کشور حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا کمرئی در سفر به کرمانشاه به تشریح جزییات برگزاری امتحانات نیمسال اول دانش‌آموزان پرداخته و تاکید کرد: با توجه به حضوری شدن مدارس، ارزشیابی ها هم حضوری برگزار خواهد شد.

کمرئی با بیان اینکه هم اکنون مدارس باز بوده و به شکل تلفیقی از آموزش حضوری و غیرحضوری مشغول امر آموزش هستند، گفت: همه مدارس مجاز به فعالیت حضوری  بوده، لذا همه امتحانات باید حضوری برگزار شوند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: با توجه به اینکه مدل آموزش در مدارس سراسر کشور به حالت گذشته برگشته و آموزش حضوری در همه مدارس آغاز شده، لذا مدارس مکلف به برگزاری امتحانات نیمسال اول به شکل حضوری هستند.

کمرئی ادامه داد: در همه پایه های تحصیلی امتحانات دی ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر