امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم آغاز شد

امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم از امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز (دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌) امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری آغاز می‌شود.

دانش آموزان پایه نهم در مدرسه خود و دانش آموزان پایه دوازدهم در نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت امتحان می‌دهند.

طبق اعلام وزات آموزش و پرورش محل برگزاری آزمون ضدعفونی شده و مواد شوینده، ضدعفونی کننده و ماسک در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. مراقبان بهداشت و سلامت هم دانش آموزان و عوامل اجرایی را هنگام ورود تب سنجی و غربالگری می‌کنند.

امتحانات همه پایه‌های ابتدایی و پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم متوسطه اول و دوم با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر