رکورد انتقال بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز ثبت شد

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از ثبت رکورد انتقال بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز خبر داد.

رکورد انتقال بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز ثبت شد

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی جمشیدی دانا در بازدید از طرح توسعه تاسیسات تقویت فشار گاز خیرگو در منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز، با اعلام این خبر، گفت: برای نخستین بار، حجم انتقال گاز در روز سی ام آبان ماه به بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسید که این مقدار در مقایسه با زمان مشابه سال ۹۹ یک رکورد محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران به جایگاه مهم منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز اشاره کرد و افزود: بالغ بر ۸۱ درصد از میزان سهم انتقال گاز کشور برعهده این منطقه عملیاتی است.

وی ضمن بازدید از طرح توسعه تاسیسات تقویت فشار گاز خیرگو اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه شرکت انتقال گاز و وجود ظرفیت‌های بالقوه، توسعه شبکه انتقال گاز در دستور کار جدید این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به آغاز روزهای سرد سال و افزایش مصرف گاز، بر لزوم همت و توان بیشتر کارکنان برای انتقال پاک، ایمن و پایدار این انرژی طبیعی نیز تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، جمشیدی دانا پس از بازدید از ایستگاه خیرگو با کارکنان و مسئولان این منطقه دیدار و در جریان آخرین اقدامات، فعالیت ها و همچنین مشکلات و چالش های موجود قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر