اتمام پروژه فرودگاه گناباد در اولویت سال جاری است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اتمام پروژه فرودگاه گناباد در اولویت سال جاری است.

اتمام پروژه فرودگاه گناباد در اولویت سال جاری است

به گزارش مملکت آنلاین، سیاوش امیرمکری روز گذشته در جریان بازدید از پروژه های عمرانی فرودگاه مشهد، کیفیت و سرعت عمل برای بهره‌برداری از توسعه ترمینال فرودگاه مشهد را مناسب ارزیابی و بر تحویل این پروژه در زمانبندی تعیین شده برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران و زایران امام رضا(ع) تاکید کرد.

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه های استان نیز در این بازدید، به ارایه گزارشی جامع از فرآیند احداث پروژه های طرح توسعه ترمینال داخلی، احداث جایگاه یخ زدایی و بیان امور فنی مربوطه پرداخت و در مورد پیشرفت فیزیکی طرح ها توضیحاتی ارائه داد .

پس از این بازدید، نشستی به منظور کنترل پروژه تکمیل فرودگاه گناباد با حضور محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در این نشست با تاکید بر لزوم عمل به وعده داده شده به مردم گناباد گفت:‌ تکمیل فرودگاه گناباد در دستور کار و اولویت شرکت فرودگاه ها قرار دارد و تکمیل هرچه سریعتر پروژه های این فرودگاه در دستور کار است.

همچنین مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی نیز یاداور شد: حدود بیست میلیارد ریال تجهیزات برای تکمیل فرودگاه گناباد نیاز داریم. 

نماینده مردم گناباد و بجستان نیز ضمن قدردانی از پیگیری های مستمر مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت:‌ آماده هر گونه کمک برای راه اندازی فرودگاه گناباد هستیم.

پس از این نشست، پروژه توسعه ترمینال فرودگاه مشهد مورد برسی قرار گرفت. این پروژه تاکنون ۵۸ درصد پیشرفت کرده است و تا پایان آذر به پیشرفت ۹۰ درصدی خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در این جلسه بر بهره‌برداری این پروژه تا اسفند سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر