رئیس کمیته تجار و بازرگانان ستاد آیت الله رئیسی:

دولتی فراجناحی با نخبگان تشکیل می‌دهیم

رحیم زارع گفت: رئیسی فردی دلسوز، آگاه و آشنا به سختیها و مشکلات کشور است و می تواند با استفاده از همه نخبگان فراجناحی عمل کند.

دولتی فراجناحی با نخبگان تشکیل می‌دهیم

به گزارش مملکت آنلاین، صبح امروز ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ همایش فعالان، تجار و بازرگانان مناطق آزاد اقتصادی ایران در مقرّ کمیته تجار و بازرگانان حامی آیت الله رئیسی، به ریاست رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در مجلس برگزار شد.

رئیس کمیته تجار و بازرگانان ستاد آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه باید زیرساختهای لازم برای ارتقاء سطح کمی و کیفی مناطق آزاد فراهم آید تا این مناطق از وضعیت فعلی خارج شوند، گفت: می‌توانستیم از مناطق آزاد بسیار بهتر استفاده کنیم و ارزش افزوده خوبی را برای کشور به وجود بیاوریم که متاسفانه این امر به خوبی مدیریت نشد.

وی گفت: بعد از گنجاندن معاونت اقتصادی در وزارت خارجه، انتظار بر این بود که این وزارتخانه از ظرفیت موجود در مناطق آزاد و ایرانیان خارج از کشور برای جذب سرمایه‌ها استفاده کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اهمیت حضور پرشور در انتخابات گفت: در درجه اول مشارکت بالا برای کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در درجه بعدی انتخاب اصلح که قطعا و حقا آیت الله رئیسی برنامه‌ها و دیدگاههای خوبی در حوزه های مختلف اقتصادی، عدالت‌محوری، مبارزه با فساد وهدایت سرمایه به سمت تولید با کمک هدفمندی درست و واقعی یارانه ها دارد.

وی افزود: متاسفانه بخش گردشگری نزد مجلس و دولت مغفول واقع شده و حتما باید این رویکرد تغییر یابد و به سمتی برود که از ظرفیت بخش گردشگری برای رونق اقتصاد کشور بهره لازم ببرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه تاکید کرد: باید این برچسب قاچاق را از روی مناطق آزاد برداریم و این امر تنها با شفاف سازی درست اتفاق خواهد افتاد.

عبدالرضا ارسطو دبیر اجرایی کمیته تجار و بازرگانان ستاد مرکزی حضرت آیت الله رییسی و مشاور کارگروه مناطق آزاد تجاری - صنعتی ضمن تشریح وضعیت موجود اظهار داشت: ظرفیت های مناطق آزاد و توانایی این مناطق در توسعه اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و ضروری ست در دولت جدید از این مهم غفلت نشود تا ضمن فسادستیزی در مدیریت اقتصادی، شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه کشور باشیم.

همچنین در این نشست پوررمضان، رئیس ستاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سامانه اقتصادی ستادهای آیت الله رئیسی بر تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخاب فرد اصلح گفت: آقای رئیسی هم کارنامه موفق و خوبی دارد و هم برنامه بسیار جامع و کاملی داراست که باید با تلفیق سابقه گذشته و برنامه پیش‌رو، آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

وی بااشاره به عملکرد مثبت آیت الله رئیسی درقوه قضائیه گفت: علت حرکت ایشان برای حضور در دولت این است که دولت و بدنه اجرایی است که فساد و مشکل درست می‌کند و نظر آقای رئیسی ساماندهی مسائل از آغاز و فسادزدایی از سرچشمه است.

پوررمضان افزود: رئیسی می‌آید تا رانت، امضاهای طلایی، زد و بند و فامیل بازی را برچیند و شرایط را به گونه‌ای تغییر دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر